- hemma igen

Åkte ju somsagt till jennie på Söndags kvällen. Tog en härlig uteritt på Alcastar med jennie och Elin.  :) Sen  dagen därpå red jag quid master (eller hur han stavas). (travare) han var super mysig, när han var lugn, men lite för taggad för min smak. ^^ Sen hade vi sitsträning, teori och massa. :D Titta på film och grejjer. Sen på kvällen vare hoppträning med Putte (power plucky). vad kan jkag säga? har ju inte hoppat på tusen år så det gick väl helt okej. ^^ sen dagen därpå var jag skit trött. Red Alcastar på morgonen. Red bara halva passet för jag inte mådde helt 100. Strax efter blev jag sjuk. så då åkte jag hem och tänkte vila mig ett tag så dom slapp ha mig där. ^^ hehe

Kunde allvarligt talat inte röra mig. jag skulle hämta ett glas cola på kvällen, men kan ju säga att så fort jag ställde mig upp så ville jag vila. ^^ slutade med att jag kröp till mitt rum. haha, inte bra.

Tänkte faktiskt åka dit idag, men är så jävla yr så jag skippade det. Får se om jag åker dit en annan dag. :)

Måste bara säga att det var hur bra som helst, synd bara att jag fick avsluta lägret.

Hoppas jag blir bättre imorgon så att jag kan åka med till ekerö.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0