- hejohå

ska snart berätta vad som händer idag. men innan de måste jag berätta om passet på Tuffe igår. Red på banan först och guud vilket skillnad från första gången jag satt på honom. Nu har jag hittat som flesta "knapparna". Han var jätte duktig och gick i form tom och tom i traven. :O jag var undr chock tillstånd. ;) haha, men vio har ju bara haft honom typ enoenhalv vecka eller nåt? jaja, duktig häst!

ivf, idag har det varit en ganska skön dag, bara legat och chillat på Eda. har precis fixat en sallad eftersom Magnus och hans familj kommer över vid 6. Sen kommer även My som här med har räddat dagen och morgondagen. :)<3

Sen ska vi rida, bada och grejjer. :) jaja, skojskoj. :D I veckan här ska jag ringa stall kullavreta igen och kolla lite. :)

TUMMEN UPP PÅ DAGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0