- fixa fixa

Ni ska veta hur duktig jag har varit idag ! :) Målat om ett LFRK hinder, så de är skit snyggt nu, inte helt klar än. ska visa er när de är klart. :) sen har jag fixat helt ny skylt till Tuffe, hjälp Åke att sko av hästarna, varit hos Kasper och hälsat på honom. Lite dumhästen halta igen. :O fast på v framben, (förra gången var det h framben.) Men då visste vi var de berodde på. men nu såg jag ingenting eller kände. Så vi får vänta några dagar och se om det blir bättre. :) Ridit Ally idag oxå. Hon var fin fin. :)<3 Sen red jag ut på Tuffe och red lite i ridhuset. Han har börjat lugnat ner sig jätte mkt nu. :) INte lika töntig som i början :) jaja, i like. Imorgon blire att rida igen och fixa ! :D

En bild på fina Ally :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0