- Bloggar

Kan ju vara lite intressant och veta vilka bloggar jag läser? Här har ni några jag läser ganska dagligen. :)

* Dressyrmupparna.blogg.se

* KlaraHovstadius.blogg.se

* Svenskponnydressyr.blogg.se

* Tavlingsryttaren.blogg.se

Det var alltså några jag läser, såklar kanske inte varje dag. men de är dom jag skulle klicka in på först om jag ville läsa några bloggar. Alla dom jag har nämt är hästbloggar. ;) ^^

Har ni någon blogg som ni brukar läsa? rekomendera gärna! är alltid kul att kolla runt lite om man har tråkigt. :P

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

wie :D! bevakar din :)

2010-07-23 @ 22:06:33
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0