- 5 saker ni kanske inte visste om mig...

* Älskar sommaren, därimot är det lite synd att äckliga kryp ska förstöra lite.. men jag älskar sommaren iallafall :)

* Gillar att diskutera och säga min åsikt och diskuterar gärna tills jag får den andra att tycka som jag. ^^

* Älskar underbara minnen med mina vänner.

* Jag (Är säkert bara inte jag som tycker så) tycker att de är absolut roligast att tävla på en tävling då hemmaklubben håller i den. Varför? Jo för att jag älskar när man kommer in på banan och ser att alla funktionärer tittar på en. Jag älskar alla som ropar "kom igen" eller liknande. Jag älskar när applåderna blir dubbelt så stora mot ekipaget innan. Jag älskar när alla kommer till en efteråt och kan säga hur duktig man varit. Jag älskar helt enkelt den härliga stämningen att för en gång skull njuta och flyta lite. (Den tävlingen jag beskriver just nu, på den tävlingen gick de ju då väldigt bra på.) I LOVE IT! När jag endå skriver så mycket på denna "punkt" kan jag ju säga att jag älskar att tävla för min klubb! :D

* Jag kan typ inte sitta still och inte göra någonting. Dock är det ganska skönt att inte göra någonting när man är hemma. men om jag är i stallet eller liknande så är jag oftast ganska på och ska göra saker hela tiden, kan bero på att jag tycker de är ganska kul. ^^

Hoppas att ni fick veta ngt ni inte visste ivf. ;) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0