- Träning med Coromant <3

Idag tränade jag för Ove igen. Hde kandaret för första gåången när jag tränat för Ove. Curre var klockren. tränade på skänkelvikningar och längningar vilket visade mycket resultat. han var hur fin som helst. :D<3 helt underbar. Sen åkte jag till Lagga och hjälpte till lite där. hade USEK möte också. :) Vi kom fram till att jag äntligen ska hålla i min "fixa hästen till tävling" kurs. Ska lära några att knoppa och lite grejjer. ;) kan bli kul ! :D

Imorgon äre ridskolecup mot UPK. Får se hur det går. é ju lite nervös eftersom de är hoppning, men det ordnar sig. :P imorgon kommer vi få våra tröjjor från Agria också. :) ( Lagen från Lagga blir sponsrade av agria med tröjjor, vilket är jätte kul.)

En bild på fina curre. :) Dock från andra gången jag red honom. ;)

aja, nu ska jag sluta skriva för idag. puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0