- ridskolecupen

jag blir lite arg på bloggsidan ibland. jag är ifs inte inne så mycket som tur är. Skrev en hel jäkla blogg sida om hur det var på ridskolecupen. Tror ni den sparades alls när jag klickade på spara och publicera? nej. för färligt asså. xD

jaja, nu blire bara ett kort inlägg. vad på Sigtuna och red ridskolecuppen. Vi från Lagga vann ! :D Jag hade en jätte mysigpysig häst. :) Nicke nyfiken hette den. ^^ jaja, sen var en radio snubbe där också och spelade in till ett radioprogram. den 6 Mars klockan 11.03 på P4 tror jag de skulle spelas. men men kommer inte ihåg helt. men men jävligt lyckad och rolig dag. :)


bra kvalité där. -.- haha, jaja. från vänster har vi Emmy på Sindy, jag på nicke nyfiken, Erika på Tinko och Tessi på Hubbe. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0