- toviga och slita Erikay är äntligen klippt!

Erikay har inte klippt sitt hår på väääldigt länge och hon plattar håret vaaaaarje dag, vilket resulterar ett väldigt slitet hår! SKANDAL var slitet de var. Eftersom att jag är en så himla snäll syster så tog jag bort altihop (alltså allt det slitna) vilket resulterade att nästan halva av håret blev avklippt! Men, jag tycker endå det blev bra! Nu är hennes hår lenare och finare än på många år kan jag lova. :P haha

jag varner er! platta inte håret varje dag, och när ni fönar/plattar/lockar eller använder ngt värmande, använd värmeskydd! Finns att köpa på alla salonger!

Så nu var det sagt, så hoppas inte jag hör att ni plattar håret varje dag, tillslut kan de bli så att ni tappar tussar av håret bara vid att du borstar håret.

tyvärr inga för och efterbilder, men här kanske det skulle varit nyttigt. :P

ni får en otroligt gammal bild på min syster och mig. ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0