- stallet

idag var lektionerna inställda eftersom mia och eva skulle på kurs. så righuset var ledigt nästan hela kvällen! Tog först hand om casper och tömkörde. Han var super fin efter ett tag. :D Lite Happy över det. ^^ Sen tog jag ut Pontus och löslongerade honom i ridhuset. Pontus är en av dom fetaste och en liten smitare är han också som jag känner. Han försökte smita ifrån arbete hela tiden, så jag fick mig ett ordentligt träningspass oxå då jag fick springa från hörn till hörn iprinsipt. :P haha, jaja. Sen när jag var klar med allt så mockade jag hela stallet, mitt uppe i mockningen stöter jag på en mus oxå. först blev jag ju såklart skit rädd. men efter ett tag blev vi riktiga polare där. :P Vi kunde till och med stå en meter ifrån varandra utan att dö. :P

Bild på casper :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0