- stallet

Var i stallet idag igen. :) Tömkörde Casper, vilket gick underbart bra. tredje gången jag tömkör honom på mitt "nya" sätt och han går klockrent! Jag blir lycklig när jag ser hon gå så bra både takt och tempo och formen dåra. :D Snart är det nog dags att börja rida igen, var ju typ lite mer än en vecka sen jag satt på honom. :)

Sen red jag Caisa igen. sista gången innan julshowen. :) Hade lite privat lektions aktigt för Agge. Måste verkligen ha en som tjatar på mig hela tiden för att lyckas fullt ut. Jag kan, dock är jag lite lat. ^^ men har bestämt mig för att verkligen ta tag i det och rida fullt ut varje gång :) Måste jobba bort mina promlen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0