- Sofias traditionella julafton

Kliver upp kl 6 och går upp till stallet, där jag och Erikay mockar, halmar, fodrar hästar och allt som hör till. sedan går vi och käkar gröt uppe hos Eva. :)

Sen när allt de är klart rider vi (oftast) dock inte i år då hästarna fick vila. :) Sen när man varit hemma ett tag är det lunch, gröt igen. xD

Sen sitter jag alltid vid datan, dushar, sminkar mig och allt. Sen äre kalle Anka, sen efter kalle anka spelar man lite wiie. Sen sitter man vid datan lite.

Sen är det julbord och på kvällen öppnar man paket och myser med familjen! :)

Julafton är faktiskt riktigt mysig. sen annan dag jul får man ju inte glömma att släkten kommer där bland annat min älskade vän Julia! :D

men men, nu ska jag gå igen. Ha det bra allesammans!

En skit söt Amadeus som förkänar att vara med på bild! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0