- Ridpass

Red Casper först. Han var allmänt dryg och ville mest busa hela tiden. Fasst han är inte så bra på att busa så hans försök lyckas inte spec bra. :P så lite söt är han ju. :)

Sen red jag Pontus.( Erika valde före mig och de är bara Erika och jag som kan rida honom.) I början var han stel och blä kändes som en mardröm. :P haha, men sen i slutet lossnade han riktigt fint och jag hittade knapparna. ( Det är ju bara Erika som rider honom, eftersom han rids in)

För er som inte visste:
Jag började Inridningen på Pontus när han var tre år. Sedan fick han ryck (Antagligen sadeltvång.) Vilket vi inte visste då. han stog i ett år  då vi trode han hade ont, för han fick ryck varje gång man satte upp på honom. Sen tog Erika över för över ett år sen. :) Nu när Erika har tagit över har han blivit mkt bättre, dock kan han få ryck ibland, men de är inte som de var förrut. Ivf så var det riktigt kul att få rida honom igen. :)

Pontus at the picture. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0