- Ridning på Lagga

Red på Lagga idag dåra. Först red jag lilla Tintin (B-ponny) ett gotlandsruss som Eva ville att jag skulle rida då han oftast rids av små barn som inte är så vana. ^^ haha, blev massa skänkelvikningar på den lektionen. Samt lite lägningar osv. eftersom TinTin är tjock som ett hus och så så tror man ju inte att han är så bra. :P haha, alltid förrut har han ju varit as seg. men nej, nu jävlar. Vilken fart han hade! bara att klappa och berömma! :) han var duktig helt enkelt!

Sen skulle jag rida Caisa, men hon behövdes till en annan som skulle rida visades det sedan så då tog jag Cizen som håller på att ridas igång/ ridas till efter ngn skada. Han och jag har väl aldrig riktigt klaffat, men aa. gick väl skapligt i slutet då han fick luft i steget och var fin utan att jag behövde kämpa. men aja, roligt att träffa lite folk i stallet efter lite lov! :)<3

Cizen på bilden, dock inte jag som har knoppat! :P typ i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0