- Laddar inför imorgon

Imorgon är en ny dag, allt kan hända. Allt kan gå över, allt kommer plötsligt att försvinna. Men innan den dagen kommer måste vi våga stå ut, vi måste göra vad som är rätt och stå för det vi gör! Om du ger upp, ger livet upp. Keep going on girl!
<3
____________________________________________________________________________

Sitter och funderar. Imorgon ska jag ta en välförtjänst sovmorgon, sen vid 3 kommer släkten. Funderar på att gå upp till min polle och rida på förmiddan, eller om jag helt enkelt ska vara hemma, städa rummet och njuta av mina nya presenter? jaja, de återstår att se. får se när jag vaknar. :)

Juste, har precis tänkt lite på övningskörning och körkort. Har ju övningskört ett par gånger. dock är jag inte alls så bra på det. men nu har jag ett halvår på mig att verkligen övningskörta. så ska ta tag i det och verkligen kämpa här. Sen in till sommarlovet tänkte jag ta 10 körlektioner och sen någonstans där jag fyller år ska jag ta körtkort. That´s my plan, for nowe. Hoppas verkligen att jag kan fullfölja den. Tänk vad skönt och lätt det kommer bli när jag kan ta mig vart jag vill utan att vara beroende av andra! :) jaja, jag ska kämpa!



Fick ett sånt här julkort idag! (jag var med när vi fotade kortet) men visst är dom söta?  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0