- Julklappar

Är sjukt nöjd över mina julklappar! Känns så härligt att alla i min familj känner mig så sjukt bra! Jag hade inte önskat mig ngt speciellt, utan dom har helt enkelt plockat saker som jag har nämnt ngn gång och kanske letat efter! Bästa var nog min kära väst som jag hittade på H&M här i veckan. Det visade sig idag att mamma köpt den innan jag blev helt kär i den! Hur bra är inte der lixom? Måste ju betyda att jag har världens bästa familj! :)<3

Dom bästa sakerna var min väst, kyra K bok och hörlurar & mic till datan! <3

Såklart var alla saker bra, faktiskt alla saker!

Volume master, rak apparat, pengar, USB minne, tröja, godis, hårsak till tävling, nål till tävling och massa sånt! :) SUPER!

 

En bild på västen på! :D vanlig svart, men skitsnygg figursydd och grejer, skit mysig! :D

 

 

Tack för en mysig jul familjen! Nu är det bara förbereda sig för imorgon då släkten kommer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0