- Grattis Eva

Idag fyller världens bästa Eva år! Vi kom precis hem från att ha varit och grattat henne! :) Riktigt trevligt!

Ivf, idag var jag på Gränby. Köpte två leggins och ett par strumpbyxor på gina. I like (y) Sen var jag, Inez och Erikay i stallet. Sen kom Karin dit och skulle rida Phone. Så jag fick rida henne och pröva lite. (Renrasig arab) Hur mysig som helst. Red på en hand hela tiden, och på lixom halv långa tyglar och shiit säger jag bara, vilken häst! behövde bara ändra vikten och sätet så svängde hon. Gjorde galopp sluta och lite öppna. Fick även pröva på galoppombyte och lite galopppiruett steg. (Hon kan inte hel piruett) Så ja, jätte gullig ! :D Vill gärna rida henne igen säger jag bara. en riktig läromästare. Små barn som rider med bara tyglarna borde se det framförallt!

Inte Saphone på bilden, men ngt liknande är hon ju. :) Phone är dock lite lurvigare och så. ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0