- Första dagen på jullovet

Det var idag det! dagen började lungt med att sova ut, vaknade typ 11, sen vid ca 12 drog jag upp till stallet. Tog och löslongerade pontus i ridshuset. sen åkte jag med Eva, Karin och Carro till mälarkliniken och hämtade Calhoa och Pan som kastrerat sig. Sen till stallet igen, tog hand om Casper och hjälpte till lite allmänt i stallet. ute är det ju fan hur jävla kallt som helst, håller typ allvarligt talat på att dö när jag kliver utanför dörren. nu ska jag sitta hemma/ inne hela resten av dagen. :)

Någon som vill veta något speciellt eller vill att jag ska skriva om ngt speciellt? kommentera då!


Kommentarer
Postat av: Linn

du borde filma när du rider Casper ;)

2010-12-21 @ 23:06:56
URL: http://lovetheprincess.blogg.se/
Postat av: Therése

Vore kul om du skrev dina åsikter om hästens form, hur man jobbar fram den, vad som inte är okej gällande formen. åsikter om rollkur, om klickerträning, om NH och ja, massa saker ;) haha. vore kul att höra!

2010-12-22 @ 17:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0