- Dagen i ett. :)

Idag var det en jätte skön dag i skolan. Fick MVG på Ecxel provet. :D sen var det film på svenskan och på hantverkstekniken hade jag en kund som skulle färga och klippa sig. Tog hela passet vilket var super skönt. Det är alltid lika kul att se resultatet. :D Super kul tycker jag!

Sen kom jag väl hem vid 5-6 någonstans. Åt, gick upp til stallet. Hade inga ridgrejer med mig, så jag tog och tömkörde igen. Övade mest på sidvärds idag eftersom jag inte kunde vara i ridhuset då dom höll på med gymkhana. ;) jag är ju lite bortskämd med ridhus jag, men de är ju bra för honom att komma ut själv oxå, men de var no problems vilket var skönt!

Äntligen har jag köpt en ny foundation oxå. :)

Sen har jag tittat på roninsson såklart. ;)

Fan imorgon blir de inte ngn rolig dg, först prov i engelska sen tråk idrott. :/ Sen ska jag in och handla inför julshowen. ne ingen toppen dag, men ska försöka göra de bästa av situationen. ^^

Gillar att mitt hår har liv i bilden. I "verkligheten" är de ju platt och tråkigt. blää -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0