- åsikter

Som kanske det flesta vet så älskar jag att framföra mina åsikter. Att diskutera är en sak jag tycker väldigt mkt om! Så om någon tycker eller tänker annorlunda än mig kan jag väldigt gärna diskutera om saken och argumentera! älskar att få över folk på "min sida". Säkert flera som tycker som jag. jennie och jag kunde diskutera väääldigt länge kan jag ju säga. ;) haha, då skulle ni nog inte vilja varit med. :P

Ivf, jag och inez har pratat typ hela kvällen om massa, (hästsnack såklart). ^^ Om allt möjligt. Åsikter om allt möjligt tips, hur man tänker osv. alltid intressant att höra tankar från en annan sida. Väldigt intressant att höra hur andra uppfattar en själv också. Hur man rider, både kritik och uppmuntrande saker, sen hur man uppfattas som person. Vill gärna höra från flera! Hur är jag som person? Hur uppfattar du mig? osv...

Om ni vill veta hur jag uppfattar er så varsegod, säg de så kan jag skriva en rad i din blogg eller nåt. ;) Jätte roligt att veta enligt mig!


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

Haha jag tycker också det är jättekul! har fått hela klassen att bli moderater xD<3

2010-12-21 @ 08:17:45
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0