- Ridpass

Idag var det ridpass uppe i Lagga. Valde 3a och tog Caisa. var evegheter sen jag red henne. kanske 2-3 år sen ? är väl skrittat på henne ute, men inte lixom seriöst eller hur jag ska säga de. ^^ Dock hade jag feting ont i huvet och kunde väl inte tänka helt klart. men jätte kul endå. Caisa annorlunda med mysig. har bestämt mig för att försöka rida caisa och macho så mycket jag kan. De är dom hästar jag känner att jag inte rider så bra på men de finns lixom potential. ;) haha, jaja. nu är jag feting trött och ska sova imorgon blire 8-30-17.25 dag i skolan med 2 raster :O omg säger jag bara. :(

Hade tyvärr ingen bättre bild. men här har vi henne! Måste säga att jag gillar henne starkt! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad söt =D

2010-08-27 @ 09:08:04
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0