- ny dag, nya andetag

idag började skolan, Hej Fyris. Nu heter min klass inte FR1 längre utan FR09 eller FR2. jaja, kul att träffa lite folk igen. :D Och på Måndag kommer även negern Emmy hem som är på Grekland nu. fuskunge! men men, sen åkte jag och mamma in till stan, jag övningskörde faktiskt enda in! Duktig jag är måste jag ta och säga, höll på att dö när jag skulle genom en rondell. men det gick bra så ja, jag överlevde. ^^

Sen gick jag upp till stallet, red Tuffe en liten stund över massa bommar. :) stackarn var as svettig efteråt. Han vart så jävla nervös när det låg så jävla mkt bommar på marken och när det för en gung skull var många hästar i ridhuset. haha, så söt. Sen åkte jag med Erika & mamma till bergtorp och kolla på när hon hoppträna Cayenne. Pratade även en lååång stund med mikaela. (Curres ägare.)

 

Bilderna har jag tagit idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0