- jadu..

Imorgon är det skola, ifs börjar jag halv 12 så de är säkert chill. ;)

Idag har det varit handikapp ridläger. (var ledare med ett par andra.) Red ut me My barbacka, sen när dagen var slut (alltså ridlägret) så red jag barbacka på Mulle. haha, så söt. men guud så fet han är, ush ush. men men... Sen åkte jag till min bebis i Lövsta. :)

De får bli en bild på Casper när han var liten. Så sööt! <3 Föresten upptäckte jag en skimmelfläck på ryggen idag. :O ush, jag vill inte att han ska bli skimmel så fort. :P haha, men han får gärna bli grå. ^^


Kommentarer
Postat av: linn

den bilden har jag tagit (a)

2010-08-19 @ 22:35:41
URL: http://lovetheorincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0