- Första klippkunden i skolan

Idag var det en ganska bra dag i skolan trots allt trots att de var mördardag. ^^ haha, bra lektioner med andra ord, annars skulle jag fan inte överlevt. :P

ivf, fick en tjej som hette Maria. Hon var jätte trevlig. Dock så ville hon ha värsta page och grejjer, haha. kan ju säga att de är inget jag kan klippa. men min lärare hjälpte mig igenom och sa hur jag skulle göra så det gick bra. Fick ivf ett snyggt hår och en nöjd kund! :D

Kulkul, är hemma, funderar på att springa upp till stallet lite fort eller nåt! Ville ju rida Tuff idag, men hinner verkligen inte. :/


Här har vi Rihanna i pagefrisyr. Dock var den frisyren jag klippte inte så lik. men samma grund ivf. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0