- Dagen

Åkte till skolan, bussen gick 7.15 eftersom de regna blev jag tvungen att ta den om jag inte ville åka moppe, så nej tack. slipper gärna de. ^^ sen skola till 15.40. sen kom jag hem halv 5. stress åt, sen fixa Laggas hemsida lite, sen upp till stallet vid halv 7, plocka in tuffochathe. Sen rida tuff på lektion. red honom efter lektionen oxå, kan ta och säga att han blir jätte spänd när det är många hästar runt omkring honmom, sen när athe och tuff var själva i ridhuset skötte han sig jätte fint. var inte alls lika spänd och var allmänt mjuk. då fick jag en häst jag ville ha. ;) men men.. bara att träna träna så kommer de nog gå finfint. :)

Känner att skolan tar upp mycket tid. hinner inte alls med de jag vill hinna med. ta de lungt kanske? jaja, imorgon blire ivf chill. Börja skola 10.30 sen sluta skolan 15.00 skönt för en gång skull! :D

Livet är inte lätt när de är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0