- Annorlunda kväll

Igår kan man ju lungt säga att de var en annorlunda kväll. Åkte med Erika, Frida och Jenny till stan där Henrik och massa vänta. sen åkte vi typ till Stabby någonstans och hade kräftskiva. dock hade vi inga kräftor med oss, men aja. några hade. ^^ Sen satt vi och prata och hade bara allmänt kul. Sen skulle Frida hem så jag och Kajsa åkte med henne till stan. Sen åt jag och Kajsa på Max, sen kom jenny, erika, henrik, och 3 til som jag inte vet riktigt vilka de var. och så åkte jag, erika,. jenny och henrik till jälla och övernattade där. haha, helt klart en ganska konstig kväll. Morgonen därpå kommer stallchefen och undrar vad vi gör dör klockan 7 på morgon. tack för den lixom. ;) haha. aja här kommer lite bilder...

 

jaja, nu ska jag kanske städa mitt rum, sen ska jag till min bebis ! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0