-.-

Hur trött som helst är jag. -.- Funderar just nu på vilka som ska rida i vårat div 2 lag i höst, (ponnydressyr.) Hittils är det jag, Mika och kanske Tessi. men behöver ju en till, helst 2 till. hoppas någon dyker upp...

Idag ska jag nog klippa Patrik, sen blire till att gå upp till stallet. Tänkte tömköra Kasper och hänga lite på honom idag. :) Ska skaffa en loggbok till honom också tänkte jag, så jag kan planera lite mera. men vi får se om jag orkar lägga lite pengar påre. ^^

Om en vecka är det tävling igen. denna gång på Östervåla (den 9) Ska rida L:B och L:A 1. Måste plugga in L:A 1, men borde inte vara så svårt eftersom jag redan ridit det förrut. men men, vi får väl se. :)

Nu är jag trött, desutom har jag ingen bild att lägga upp så det är ett uselt inlägg. men så är det ibland. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0