- trött !

Jag är trött, förkyld och fryser. kan det bli värre? Ikväll är tanken att jag ska vara med Lisa, jennie och gänget, men vet fan inte om jag klarar av det om jag är så här resten av dagen. :S Jag som tänkte träffa ett par. :/ men men... Tiden är inte ute än, och jag hoppas på en vändning. just nu äter jag fil och flinger, ska snart upp till stallet var tanken, men vet fan inte om jag orkar. kanske åker upp och bara ryktar Alicia och Ally kanske. Sen ska jag ta ett varmt bad ! Fan vad jag hatar att vara sjuk..



Vädret suger också. Bilden passa till ämnet tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: Jag förstår precis! Men alltså kan man vara fullt lycklig ? Ha allt man vill? Man vill ju alltid ha mer liksom ? Eller ?

2009-09-14 @ 10:56:02
URL: http://decemberkung.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi har varit där... Ponti var grymmast!:)

2009-09-14 @ 13:15:33
URL: http://basiclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0