- Pottis

Idag hade vi (jag, Erika, jennie och Lisa) Tjejmiddag här hemma först. Åt, sjöng singstar osv. :) Sen vid 9 drog vi till Pottis, träffa massa sköna männiiskor och dansa såklart. ;) Skit kul ett tag, men bandet som spela var lite dryga och skulle ha paus ganska ofta så vid 12 någonstans drog vi hem. Men ändå en jäkligt lyckad kväll. Vi cyklade med flakcykeln dit och hem. jennie styrde och vi andra satt på flaket eller på pakethållaren. På hemvägen när vi nästan var hemma råkade hon styra lit fel och vi hamna i diket. HAHAH säger jag bara, så jävla roligt. xD Älskar er brudar ! <3 Bilder kommer när geni jennie fixat. :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar dig med ! <3

2009-09-20 @ 18:24:28
URL: http://decemberkung.blogg.se/
Postat av: jennie

hahahh , DET VAR INTE MITT FEL ! xd jag älskar dig geni <3

2009-09-20 @ 21:46:00
URL: http://jennieholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0