- morgon trött

Gick upp klockan halv 7 och snart ska jag åka moppe till gunsta, där jag sedan tar bussen in till stan. Börjar 9.35 idag så en halvtimme mera fick jag sova, och jag tror jag behövde det. är så sjukt trött hela tiden. Igår var jag till Berit och skaffade nytt finnmedel. Hoppas verkligen att de är bra nu då, annars blire antibiotika. Idag efter skolan ska jag skriva klart min svenska uppgift så att jag kan lämna in den imorgon. Jobbigt! Sen är tanken att jag ska färga mitt hår, eller toppa mammas hår. Beror på vad jag orkar och vill för stunden och ifall hon är hemma. ;) aja, det var ju bara lite tråkigt att läsa kanske, men nu måste jag seriöst gå.

Lisa pettersson har tagit bilden på fantastic i hagen i sommar. och när jag ändå är inne på sommaren så måste jag säga att jag vill ha tillbaka solen och värmen, jag är inte ens brun än. :O Sommaren var för kort!

 

Puss puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0