- Mattelektioner = hur mycket flum som helst

Idag var det skola igen. ;) Hade svenska, Engelska, lunch, samhällskunskap och sist men inte minst matte. Svenskan var jobbig. Engelskan var helt okej, läraren där är hur bra som helst ! Typ "love him." skit bra ivf. ;)Sen lunchen, smaka lunchen skit. Sen var det fredag eftermiddag, då kan allt hända säger jag bara.. :P haha. Sara som verkligen aldrig låser dörren när hon ska fixa håret på toan som är lika roligt varje gång. och Emmy som skrattar så att hela klassen börjar garva. HAHA, säger jag bara ! Gulliga vänner jag har ! :)<3 Sen var det samhällskunskap med pärlan. ;) haha. Sen var det matte, aslång lektion också. -.-. haha, bra som vi är flummar vi ju as mycket. Jag och Emmy får 2 varningar. opps, inte så bra. men skitkul ! Hon kan ju ta sig. aja, vi är forfarande jävligt bra ! Vi blev ju inte utkastade i varje fall. ;) aja, nu är jag GLAD för det är fredag och fredagsmyyyyyyyyyyyyys.

För övrigt måste jag säga till jennie att vi måste gå på stan snaaaart!



Puss puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0