- blä på att vara förkyld !

Jag är förkyld. INTE OKEJ! Fy fan, jag hatar de. men men, idag hade vi förövrigt skolfoto. Fick sitta längst fram, suprise, suprise lixom. xD nej, men då tvinga han mig även att sätta mina ben i kors åt fel håll. inte bra, inte bra. Så mina ben ser säkert helt miffade ut. -.- ush, ush... men hoppas det blir bra ändå. ;) Sen åkte jag, Lisa, jennie och Emmy till donken och tog en varsin mc flurry, och lisa åt men skit samma. xD Roligt vare. :) <3 Började typ vara förkyld i morse och nu känns det verkligen att jag är förkyld, fryser också. GREAT lixom. Kulturnatten imorgon också. Hoppas att jag inte har feber eller något . :S

// Ett otroligt intressant inlägg av lilla mig. ;) puss på´t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0