- 160909

Idag i skolan hade vi arbetsmiljör först, ganska sofft. sen hade vi håltimme. När vi skulle gå till bussen och dra in till stan( jag, Emmy & sara) Så kommer en kille på moppe till skolan och tyåp rå glor på oss och sammtidigt ska han svänga typ så han rammlar ! HAHAHAH, stackarn säger jag bara. Vi typ oj shiit. men han reste sig as fort så då såg de ju bara hur roligt ut som helst. xD haha, och sara börja ju skratta som bara fan så då kan man ju inte hålla sig asså. Så ja. Stackarn höll väl på att skämmas ihjäl. ^^

Sen var vi och åt på max och titta på skor. :D Hitta ett par riktigt snygga faktiskt. Träffa jennie också två gånger på hela dan. As bra ju, brukar typ aldrig träffa henne i skolan. Aja, ivf så hade vi svenska sen , lixom as kul vi hade då. grupparbete .Jag, Emmy, sara och sara var i en grupp. Vi hade musik uppgifter och så skulle vi skriva lite om idol och grejer och då kom ju vi igång som fan där. xD haha, prata om massa gamla idol klipp. haha Som när Emmy skulle ikna han som sjöng maja hi, maja hå låten. HAHAHA, säger jag bara. Höll typ att dö av skratt. xD Asså jag har kommit på att vi är faktiskt jävligt bra. För vi har typ alltid roligt någon gång av dagen, vilket gör skolan bara så jäkla rolig ! :D Sen hade vi matte = mindre roligt. malin (matteläraren) typ vp sönder på alla. Vi typ DAAAAMP. Aja, ingen idé att lägga tid på henne lixom. Sen vare slut och vi skulle hem. Tog 5an till station och prata med Jennie och Ellen. Sen vare buss hem me mimmi och Erika. :D Snart ska jag ringa jennie. :D

För övrigt är det R.I.P min jacka som försvann spårlöst i Torsdag. :,(


Puss puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0