- SM för ridskoleryttare

Idag var jag i enköping och red Agrias riksmästerskap. Kvalade dit med Alicia för några veckor sen. :D Fick en 6 placering med hästen Carras. han var jätte super fin, lite seg bara. men lätt en häst jag skulle kunna tävla ute på. men ivf så fick jag 6,1 och på Alicia när jag kvala fick jag 7,5 så lite skillnad äre ju. men det är sånt vi ska jobba på. Var inte så nöjd efter att jag hade sett resultatet. men jag blir bara nöjdare och nöjdare. har tittat på videokameran hur det såg ut och jag tycker själv att de faktiskt ser ganska fint ut. Lite synd att jag har glappa tyglar, men jag måste kämpa vidare med det. jag är helt enkelt nöjd över min underbara fina häst och mig själv. dock vet jag att jag kunde skippa dom där dumma missarna i slutet. men de är inget att göra åt. Nästa år (alltså om två år) då kommer jag igen säger jag bara! :D

En underbar och rolig dag. Tack till mamma, pappa, Erika, jennie, Camilla och Mikaela som följde med och tog kort, gav råd och var hejja klack. ;)

Carras och jag
På bild: Carras och jag. <3
Mästerfotografen jennie Holmén. ^^


På bild: Carras och jag.
mästerfotografen jennie Holmén ^^

puss på min häst *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0