-Frisör karriär?

Mitt första inlägg på bloggen får bli lite om min dag. Red Ally idag, en ridskole häst som jag tar hand om på sommaren. Gick super bra och tränade på lite nya saker. Efterråt gick jag hem och skulle göra min första klippning någonsin på min mamma. Toppade först men efter att ha toppat så ville hon även att jag skulle klippa upp. Har som sagt aldrig klippt i hela mitt liv, bara typ hästsvansar och manar, men såvitt jag vet har det aldrig blivit riktigt bra. Jag visste ju inte precis hur jag skulle göra för att få ett bra resultat, men med lite krångel påvägen och med mycket glädje blev resultatet ändå riktigt bra ! En nöjd mamma fick jag ivf efteråt vilket alltid är lite kul.


Bilder på min klippning :D<3

Kommentarer
Postat av: Lisä

Duktig, dock svårt att komma upp i min klass ;)

HAHAHAHA

2009-07-13 @ 22:42:02
URL: http://decemberkung.blogg.se/
Postat av: Emmy

Fint :D

2009-07-13 @ 23:24:08
Postat av: Linn

du e ju bäst på det där fian :D <3

2009-07-22 @ 20:49:11
URL: http://linnthequeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0