-Födelsedag

Idag fyller jag 16 år. Hatar egentligen att fylla år eftersom jag alltid  får anpassa mig efter alla andra. Men idag var det riktigt härligt! Jennie & Lisa kom vid 1 tiden ungefär och sen vid 3 kom släkten. Fick en mobil, två halsband, ett par örhängen, Björn axen shampo, balsam och hårspray, 1150kr, presentkort 200kr på ginatricot och sist men inte minst fick jag 500kr presentkort på Hööks. Väldigt roligt och bra om ni frågar mig.


Dagens klädsel ser ni på vänstra bilden, Svart linne från H&M och vit kjol från JC.
På den högra bilden ser vi underbara Jennie precis innan hon och Lisa skulle moppa hem.

Kommentarer
Postat av: jenniiiie

jag tycker att det verkar som att du fick väldans bra presenter ! blir nästan lite avis på det dära presentkortet på hööks xd puuss älskar dig, <3 :D

2009-07-15 @ 00:13:26
URL: http://jennieholmen.blogg.se/
Postat av: Emmy

Grattis ! :D<33

2009-07-16 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0