- Tidig morgon

Idag gick jag upp typ halv 9, fy fan vad tidigt skulle jag vilja säga. Aja, Först red jag ut på en liten skogstur på Ally, sen moppade jag till Linnés hammarby och red Andi, red själv idag. Skrittade ut, men tyckte han kändes så ojämn så jag red till ridhuset och skulle kolla där om han verkligen var ojämn. och mycket riktigt var han halt på vänster fram . Stackarn. men imorgon åker jag dit igen och ser hur det är med honom. Ska ivf ta hand om honom. Aja, han var jätte gullig idag iallafall. Sen åkte jag hem och dusha och sen vare bara att dra till mormor och hjälpa hene att flytta. Allt flyttat idag utom hennes säng. Så imorgon blire att städa hela hennes hus.  :S Jobbigt, men vad gör man inte för lite pengar!? ;)

 
På bilden har vi fina Andis svans. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0