- You can tell everybody, this is your song.

Övertexten var det första jag kom och tänka på när jag skulle skriva lite om gårdagen och idag. Kollade på Moulin Rouge igår kväll. Underbar film, jag älskar den. ;) Jag älskar scenen då han sjunger sin första sång för Satine, "(your song), You can tell everybody, this is your song, är fan den underbaraste raden." Herre gud vad jag gillar filmen mkt ! men aja, nog om det. Idag gick jag upp ungefär halv 12, vilket är väldigt tidigt ändå när det gäller mig. åkte in till stan, gjorde synundersökning för körkort. Klarade det utan några fel alls. Sen var jag på Hööks, köpte nya vita ridbyxor (helskodda.) Jätte skönt! Nu precis har jag packat och snart ska jag till Jennie. Vi hittar väl på något skojigt antar jag. dagens humör är kanske inte på top just nu eftersom jag är hur trött som helst, men jag antar att de är så det är när vädret är si sådär. Igår städade jag och jennie mitt rum så att det blev jätte fint också, resnade fan typ en miljard saker därifrån. ^^ Så nu äre jätte fint! Sen i höst blire att tapetsera om. :)


En liten fin bild på mitt rum, det finns ju massor som ska fixas, men det är ivf jätte rent nu och imorgon åker byrån ut också. ;)

Sen bjudar jag på en bild på mig och jennie från Stockholm. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0