-Sol, sol & lite mera sol

Överrubriken beskriver ju dagens väder med bara några ord. Nu börjar det äntligen bli lite sommar. Lisa kom hit idag och vi åkte till eda och solade och badade. Så sköönt. Efter ett tag kom magnus också och sen närmare 4 så tyckte vi att det var dags att bege sig hemåt. :) Efter maten som jag lagade åt Erika och mig så begav vi oss upp till stallet. Red för Agge och det gick seröst hur jävla bra som helst! ush, vad fin hon har blivit säger jag bara. :D aja, snart kommer fina jennie hit också och eftersom vi har huset helt för oss själva vet man aldrig vad vi hittar på. ;) HAPPY DAY !  :D



Finaste Ally på bilden. :)




Ally och jag utanför ridhuset.



Vovven Bonzo uppe i stallet. :)


Kommentarer
Postat av: Lisä

ni är så fina gumman , puss på dig :)

2009-07-18 @ 17:17:28
URL: http://decemberkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0