- Skrapan i högsta hugg

Igår fixade jag, Erika och Mia krubbis. skrapade bort massvis med färg. Jobbigt men vi kom faktiskt rätt lång på den lilla stunden vi skrapade. För övrigt red jag Ally ut i skogen också, gick somvanligt när man rider henne i skogen. Lite harig men underbar. Ikväll ska jag rida henne för Agge, och snart börjar terminen för ridskolan igen och då kan jag inte rida henne som nu, men jag är inte ledsen för det. Jag kan ju fortfarande träffa henne och rida henne då och då.

På första bilden åt vänster har vi mig med skrapan i högsta hugg? ;) Andra bilden har vi lite av det jag skrapade bort, ni borde tycka att jag är ganska duktig ! (a) Bilderna är tagna av Erikathequeen.blogg.se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0