-Min dag

Idag ungefär kl 4 på natten vaknade jag av att några i mitt hus "pratade". Då blev man ju kanske en aning irreterad men framförallt trött. Lyckades ivf somna om närmare 5 tiden. På dagen var det soligt så jag drog upp till stallet. Där städade jag lite i sadelkammaren och pratade med alla underbara människor som var där. Sen när klockan började närma sig "börja fixa sig till körkurs dags" var det på tiden att ge sig hem. Fixade mig och åt middag sen var det bara att bege sig till körkursen. Nu kom jag precis hem från kursen och måste ta och säga att kursen var hur tråkig som helst, men glad att den är över. Snart får jag också ut och övningsköra på vägarna. Det är lika bra att varna alla att ta det väldigt lugnt när jag är i farten säger jag bara.
 .
Tyvärr ingen bild idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0