- Jobb nästan hela dagen, men tur att det blir bra resultat!

Tjoho. Igår kväll var jag hos Jennie, kollade på The House Bunny eller något liknande. ^^ Sov där, och idag åkte jag hem kanske vid halv 2. Sen red Jag finaste Ally typ i en och en halv timme. Red lite dressyr i en hage först, sen red jag kroken rundan, hon var jätte duktig. Fjollade bara lite gran. ;) Sen när jag kom till stallet gen så tog jag hand om henne, sen när jag var klar med Ally så tog jag, Erika och Lisa och började skrapa bort färg på en barack, (Krubbis.) Det blev riktigt bra ! Imorgon ska vi skrubba bort det sista och tvätta baracken också, sedan blire att måla. Den ska bli röd, med vita knutar och svart dörr. Nu är den ful blå. ^^ Aja, sen när vi är klara med allt ska ni få se före och efter bilder. ;) Nu ska jag fixa min garderob i mitt rum så att det bli fint !  :D Puss, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0