- Inte som man tänkt sig

Tänkte ju vara på filmkväll hos Marcus, men istället stannade jag hemma och tittade på beck. Har precis tittat klart på filmen. Jag älskar fan beck serien, även om jag tycker vissa saker borde ändras. xD men det tycker man väl om allting förstås. Bakade kladdkaka också. Den blev faktiskt väldigt lyckad, alltså den fastnade inte i formen osv. ;) haha, framsteg. xD Aja, tycker att detta inlägg kanske var det tråkigaste hittils, men vad fan, vad ska man skriva om, om man inte har något att skriva om lixom!? jaja, sen när jag har fixat bloggen och allt har kommit i sin ordning ska jag fan se till att den blir lite intressan. :P haha, bra mål lixom. jaja, nu ska jag gå och lägga mig så att jag pallar gå upp på morgonen och inte sova bort hela dagen. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0