-Huset för oss själva.

Nu sitter jag inne och lyssnar på musik och bloggar. Väntar på att dushen ska bli ledig. Igår var jennie här igen, vi sola och bada på dagen sen red Erika min lilla finis eftersom hon skulle få hoppa lite också. Sen på kvällen spelade vi Wiie med Magnus. Skoj skoj. jag vann typ hela tiden på ett spel och ett annat förlorade jag på, men det är sånt som händer. ^^ Sen när Magnus hade gått hem ungefär vid ett tiden kanske så satt jag, jennie & Erika och sjöng lite sånger. haha, väldigt bra blev resultatet. xD aja, eftersom vi hade huset för oss själva igen så sov vi även i dubbelsängen alla tre. vaknade halv 1. Så nu har typ halva dagen gått, vilket inte kanske är det bästa. men snart ska vi ta lite kort tror jag och då kommer dom väl upp här.  Även om inte solen skiner så kan man ju hare jävligt bra ! och att ha huset för oss själva är ju så jävla skönt. :D puss på er

Kommentarer
Postat av: Lisä

åhå saknar mig förstår jag ;)

2009-07-19 @ 16:50:11
URL: http://decemberkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0