- duktig är mitt andra namn

Rubriken säger ju allt, eller? ;) Idag har jag varit vääldigt duktig. vart i stallet hela dan. Först hämta hästar från hagen, leda, fixa aktiviteter, leda igen, rykta häst, rida, städa och fixa stallet. Sen hem. Duktig har jag varit ivf. Alicia gick så jävla bra idag. :) Har inte ridit henne på ett jävla bra tag, men man glömmer ju aldrig henne för hon är så jävla bäst! aja, vill rida henne mer, mer mer. Men får nog vänta lite och sen blir tävling. :)

Bilder kommer när lilla Annelie skickat. men nu ska jag kolla på män som hatar kvinnor.

Puss puss*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh, vi var grymma idag!



Den är rätt obehaglig ibland så du vet:/

2009-08-29 @ 21:21:26
URL: http://basiclisa.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja, vi är alltid grymnma. ;) jo, märkte ju det :P

2009-08-30 @ 16:11:15
URL: http://soffzz.blogg.se/
Postat av: Erika

men hallå , du fick ju bilderna på USB minnet av mig som jag gav dig :D när kommer du hem i dag ?

2009-08-31 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0