- dagens uppdatering

Någon gång vid 2-3 tiden tittade jag på en as bra film vid namn 17 again. Rekommenderar starkt att alla borde titta på den. Den är sjukt bra och "Mike" (Zac Efron) spelar huvudrollen och själv tycker jag seriöst att han är skit snygg. ;) Aja, efteråt slänge jag i mig lite mat och åkte vidare till sporren och Alina systems. Kollade på ridspön åt ridskolan och hittade 10 stycken som jag tyckte om. Sen inne på Alina systems så tittade jag på datorer. (Vill ha en snygg bärbar dator.) Hittade ingen där just idag, men ska kolla vidare. Nu är jag hos Jennie och väntar på att hon ska komma hem från stallet.



Bilden är från filmen 17 again.

Puss puss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0