- Biokväll

Efter att ha varit på stan så åkte jag och Jennie hem till henne, Tog lite kort på när hon red sin häst Miljon. Sen när vi var klara så åkte vi in till stan och kollade på Harry potter och halvblodsprinsen. Själv har jag sett alla filmer utom den som är innan denna film, så jag skulle kanske fattat mera om jag hade sett den. men jag tycker ivf att filmen var super bra ialla fall. Längtar faktiskt lite tills den sista filmen kommer ut...


Bilden är från filmen och är tagen från google. ;)

Aja tack för kvällen Jennie ! puss puss*

Kommentarer
Postat av: jennie

hahah , tack för dejten själv min finaste :) <3

2009-08-14 @ 01:31:55
URL: http://jennieholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0