- Älska Pengar

Idag gick jag upp 10 för att halv elva åka till mormor. Städa hela hennes hus på 8 timmar. bara idag. Vartenda liten rutten millimeter skulle torkas. Kändes lite förjävligt ett tag där, men nu känns det kalas bra. Är ju trots allt 2000 kr rikare, och det är inte dåligt. ;) Värsta sommarjobbet att få 2000 på 2 dar. Sen klockan 7 ungefär var det bara att slänga i sig lite mat och åka direkt till Andiamo. Idag kändes han lite halt när man skrittade på i långsam skritt, men annars var han jätte fin, kändes inte alls halt annars. Så vi får se imorgon, då får vi det slutgiltiga svaret om han verkligen är halt eller inte, men det tror jag inte. red i ridhuset, han ville inte lossna riktigt i vänster varvet, men sen i slutet blev han riktigt fin. sen när han gick fint i båda varven var det dags att sluta och rida ut med Erika och Crescendo. En väldigt lyckad ridtur ! Bara älskar Andiamo mera och mera för varje gång, han är ju så underbar! :D<3


På bilden ser ni när (från Vänster) Patrik, jag, Julia och min lilla mormor tar en fika paus.

Puss puss*

Kommentarer
Postat av: twindoris

är du medryttare på han nu ? (:

2009-08-01 @ 23:35:04
URL: http://twindoris.blogg.se/
Postat av: Sofia

nej, På Söndag är det sista dagen jag ska rida honom :,/

2009-08-02 @ 10:38:14
URL: http://soffzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0