- Åland

Nu har jag precis kommit hem från Åland. Det var så sjukt roligt att vara där med jennie. och vädret kan vi ju då Inte klaga ett skit på heller då inte ett enda moln syntes på hela varan vitselste där.^^ mycket bilder har tagits osv.  Vi ska fixa en liten film från åland så slipper jag ha typ hela bloggen fylld med underbara bilder, bättre att spara dom på en och samma plats, right ?

Aja lite "kort" om hela "äventyret" dåra - Först gick vi hela vägen från uppsala station till Willys vid fyrislund där någonstans med våra astunga väskor. -.- haha, jobbigt?JA! men men. sen nä vi kom fram hade vi inte bokat bussbiljetter och höll inte på att få några platser alls, men som tur var kom inte 4 stycken personer så vi fick åka GRATIS, fan vad vi är bra lixom. ^^ Sen på båten gick det prima. spelade bla något bilspel som var skitroligt. jag vann alla gånger . xd Väl på åland så åkte vi till huset. Allt var lixom så perfekt. smsade lite med -.- och då blev dagen ännu bättre även om det typ inte alls var mkt. Sen dagen efter åkte vi båten, helt själva. :) Jävligt bra var vi desutom. sen åkte vi surfingbräda bakom båten, det var så jäävla kul ! Fy fan vad jag älskar de asså. ^^ Sen tittade vi på lite filmer, cyklade en sväng och solade som fan. Nu har jag faktiskt blivit lite brun vilket jag är mkt stolt över.

jaja, på hemvägen gick allt prima. Båten träffade man några man kände, jag fick en gratis coola av någon kärring som vissligen var väldigt snäll, men en aning irreterade. Vi såg en as snygg kille som vi typ dog över i säkert en kvart. och ja, allt var perfekt. En underbar kväll med jennie lixom, kan det bli bättre? Nja, lite kanske om man hade en kille vid sin sida. men inte så mkt. Vi är ju trots allt bäst. sen på bussen hem till Uppsala satt vi brevid två fyllon, som pratade lite med oss. En försökte typ få ihop oss med hans son  om bodde i uppsala. ^^ och den andra sjöng typ allsång. Härligt, härligt ! ;) men men, nu är jag röd i fejjan också, så det bränns en aning, men det är bara att smörja på lite krämer så blire säkert bättre. aja.
 OJ OJ, DET BLEV EN HEL UPPSATTS NÄSTAN, MEN LÄS OM NI TYCKER ATT DET INTRESSERAR ER!
 puss puss*

Kommentarer
Postat av: jennie

AAAW , vad bar att du hade kul för det hade jag också pullan ! :D mitt ansikte bränns och är stelt, ujujuj ! nästa år , here we come liksom ;) puss på dig mitt lilla hjärta :D <333

2009-08-07 @ 23:47:22
URL: http://jennieholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0