- onsdag

Idag började jag jobbet med privatlektion för en av mina härligaste elever. Nämligen Sofia! Alltid lika kul att komma och hjälpa henne! :) Sen åkte jag vidare och red Homer. Som idag var väldigt duktig! Ägarana har höjt foddergivan vilket har gjort så han blev mera uppmärksam och mera framåt, precis som han ska vara med andra ord! Så Homer får en guldstjärna över hans insatts idag! 
 
Sen red jag lektion på finaste Queen. Hon var väldigt duktig och känns som att vi klickar väldigt bra! En sån häst som queen skulle jag vilja ha som min egna faktiskt. Och hon är ingen häst som är sådär överdrivet fläshig som jag alltid trott att jag vill ha. Utan hon är stabil och faktiskt ganska grov! Men det är endå någor speciellt över henne, vilker gör att jag lite fastnat för henne! Kul tycker jag, då jag faktiskt inte fastnar för hästar så mycket i vanliga fall! :)
 
Sen hade jag lektion för några elever från gymnasie som jag har varje onsdag! Jätte kul att se dom igen efter att dom haft jullov och så! :)
 
En bra dag helt enkelt! Fast kan ju inte bli så mycket annat när man får rida fina hästar och har duktiga elever! :D
 
Fin vinterbild på Nixen! :)<3
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv; Japp det är Jälla jag har anmält mig till! Vad kul! :D

2014-01-30 @ 06:31:48
URL: http://maddefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0