- dagens sysselsättningar

Idag vaknade jag på lagga, i stugan. Tessi, erikay och inez sov även där, vilket var mycket trevligt! ;) Inez och jag har tillbringat 3 timmar på att städa i cafeterian, Klubbis (Som såg ut som om en atombomb precis landat) och sist men inte minst ute i skogen. Hände en as läskig sak vid ladan, kommer fan aldrig våga gå in dit mer asså. :P haha, jaja. Gårdagen gick jätte bra med allt, och de var väldigt kul! Har haft WE träning uppe i lagga för en timme sen, vilket också gick jätte bra. hade några "nya" som tittade in i gruppen idag. En av dom var inez som för övrigt var jätte duktig på WE! :D jaja, borde ha väldigt bra karma efter dagen känner jag! :P Nu ska jag bege mig till stallet igen och kolla på hoppträning. kan ju inte hålla mig borta. ^^

Bilder kommer senare.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0